Idag blir det jobb

Snart ska jag rusa iväg till jobbet, att jag aldrig lär mig gå upp i lagom tid. Jag älskar att ligga kvar i sängen och bara vara, och lika mycket att sega runt på morgonen, kika på bloggar, äta frukost i lugn och ro, dricka en extra kopp te osv. Jag är verkligen en morgonmänniska, jag är verkligen som mest kreativ och på topp när jag precis har vaknat, men på samma gång älskar jag ju också sängen som sagt...så nu har jag super brottom igen. Börjar om exakt 23 minuter, och jag sitter fortfarande i pyjamas osminkad med rufsigt hår. Bra jobbat.

Tänkte försöka lägga in lite bilder från i helgen snart, eller har det varit helg, ja det har det ju?! Jag har tappat veckodagarna totalt. Jag går ju knappt i skolan längre, känns meningslöst på något sätt, jag vill bara göra det  jag själv vill och jag vill inte lyssna på en tråkig föreläsare 2 timmar av min dyrbaraste tid på fömiddagen. Så jag gör det inte. Men eftersom jag är en sån regelföljare i grund och botten så mår jag ju såklar inte riktigt så bra som jag borde över det, för jag vet ju att jag borde vara där, och inte här framför datorn, och absolut inte på jobbet för att tjäna pengar. Men nu är det så, för jag har valt att det ska vara så. Och nu måste jag rusa ännu mer än för 4 minuter sen, för nu är det exakt 19 minuter kvar. Panik.


Från julen förra året med mitt älskade lilla djur, undrar hur jul blir i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0