Sportlov?

Kom hem från Stockholm och mamma och pappa för en stund sen. Åkte dit i förrigår för jag tänkte att jag skulle passa på nu när jag ändå har så kallat sportlov. Men jag börjar få lite smått panik över att jag inte gjort nånting vettigt fram tills nu och det är redan tisdag. Visst det är massa dagar kvar tills måndag men ändå inte, för jag har massa saker planerade i helgen plus att jag fyller år på söndag. Jag har liksom ett helt moment i Historia A att planera för, jag ska hålla lektioner för en klass om mellankrigstiden, och två andra om imperialismen och andra världskriget, suuuuck, jag vill bara vara ledig och att det ska vara varmt! Varmt och mysigt ute så man kan ta sköna promenader utan slask och kyla, och sitta och mys-sola på en gräsmatta eller en parkbänk. Längtar längtar längtar! Jag har i alla fall en biljett bokad till Turkiet i sommar under två veckor...wohoo...det är nåt att se fram emot. Men jag måste se till att få min lilla (läs stora) kropp i form tills dess, vägrar vara slapp och cellulitig på standen, jag ska vara het och fast! Får se hur det går med det...hah...jag har vart på gymmet tre gånger hittills i alla fall!



Sommar!!

Kommentarer
Postat av: Leia

Härlig bild!

2009-03-24 @ 17:24:24
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Linda Q

jag vill ha sommar nu! =)

2009-03-30 @ 12:06:33
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se
Postat av: Hanna

Hej! Läste att du frågat "Engla" om stl råd i de slitna ljusa jeansen från Gina tricot. Kanske har du redan köpt dig ett par, men jag tänkte att jag kunde svara på din fråga jag också. :) Jag fick gå ner en storlek i dem och i affären sa dem att de töjde sig mycket, så att man absolut skulle ta den minsta storleken man fick på sig. Jag har inte börjat använda mina än- men kommer göra det vilken dag som helst! lycka till

2009-04-01 @ 09:41:29
URL: http://jwiden.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh sommar! tänk att den är här snart igen :-D

2009-04-21 @ 16:28:31
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0