Doctors på TV

Faaaan...jag hatar när internet hänger sig!!!!! Hade precis skrivit ett långt inlägg som bara försvann!!!

Det jag skrev var i alla fall att jag stör mig på serien Doctors på 4an, han den äldre läkaren, jag tror att han är plastikkirurg, har så knäppa åsikter ibland, som att han liksom inte har någon aning om hur resten av världen fungerar. Idag pratade dom om mammaledighet och att många mödrar i USA får gå tillbaks till att jobba väldigt snart efter födseln pga att dom inte har råd att vara hemma eftersom dom inte får någon mammaledighetspeng, eller också för att det är rädda att förlora sin position på jobbet om de kämpat hårt för den. Ojämlikhet och orättvisa. Den här läkaren säger då, "Men dom väljer ju själva att gå tillbaka, det är ju ingen som tvingar dom". Hallå??!! Hur puckad får man vara. Det är nästan så jag vill slänga fjärrkontrollen i huvudet på honom. Och det är inte första gången han säger nåt i den stilen...han är ju bara pinsam!

Nu kopierar jag texten en gång innan jag publicerar den!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, han har inte använt det än så vi får se vad som händer ;P

2009-01-07 @ 19:53:09
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0