Hemma!

Nu är vi hemma igen från Malmö! Det har varit en bra resa, men fy vad trött och seg man blir av att bara sitta på ett tåg och åka och åka och åka... Skönt att vara hemma ändå! utställningen var fin, jag ska förhoppningsvis få lite kort skickade till mig senare eftersom jag såklart glömde kameran hemma. Så typiskt mig!
Nu måste jag ta igen dom två dagarna vi varit borta, kolla mailen, läsa bloggar och så måste jag kolla på lets dance avsittet från i fredags, jag är jätte nyfiken hur det gick för alla, men framförallt Isabella...


Saknar min lilla sötis så himla mycket när man kommer hem från en resa eller liknande då man blivit så van vid att komma hem till honom som man längtat så mycket efter. Usch... :( Funderar hela tiden på om jag ska köpa en ny katt men jag vet inte om det passar så bra in i mitt liv just nu. Det måste i sånt fall vara en innekatt och då passar ju inte norska skogskatter så jättebra som det. I alla fall inte som ensamkatter då. Funderar på att kanske skaffa en annan ras men jag älskar ju skogisarnas temprament och ras så mycket. Dom är helt underbara! Men jag borde ha en lugnare mer mogen katt tycker jag om jag ska ha den inne själv...aja jag får fundera på!

Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Hej !

Va gärna med och tävla om de "slitna" jeansen från Forever 21 i min blogg :)

2009-01-14 @ 04:07:21
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0