Packa

Nu har jag i princip packat klart inför imorrn, då bär det av till Malmö över helgen. Älsklingens bror tar examen så då ska han ha utsällning på sin konst som vi ska titta på. Det ska bli kul! Sen blir det väl lite familjegrejer med middag och sådär och förrutom det så har vi egen tid att spendera i Malmö som vi vill. Det ska framför allt bli kul med en liten miniresa, även om det bara är till Malmö. Sen gillar jag Malmö också, eller det lilla jag såg i sommras av det kanske snarare... Jag får se hur det är på vintern imorrn!

Nu ska jag försöka uppdatera min iPod på lite låtar, det går inte så bra, den har blivit lite knäpp, fattar inte att laddningssladden är i förrns efter typ 10 min...störigt.


Här är en bild från Malmö i sommras när vi satt och vänta på tåget!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej det är ju sant, det hade inte alls varit kul att höra om dom hade blivit överlyckliga bara för man ska förstora brösten :P

Det viktigaste av allt är ju att man ska trivas med sig själv och göra det man själv vill :)

Jaha, Uppsala skulle jag kunna tänka mig bo också, men Stockholm är målet :)!

2009-01-09 @ 00:07:23
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur! utan hm skulle jag ha hälften så mycket kläder haha

2009-01-09 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0