Plugg och nerladdning

Gud vad det är kallt hemma!! Jag sitter under mitt duntäcke i soffan för att inte frysa ihjäl...
Idag har jag pluggat lite, max en timme fram tills nu när klockan är halv tre, fast än jag borde suttit hela dagen sen jag vaknade...jag är såå trött på att plugga, och just nu bryr jag mig faktiskt inte allt för mycket trots att tentan är nästa fredag och jag knappt öppnat böckerna.
Jag blev istället upptagen med att kolla på Våra bästa år och ladda ner uTorrent till nya datorn. Fatta först ingenting om hur jag skulle få den att börja ladda ner men efter lite klickande och sökande så fick jag relativ ordning på det...jag är nog inte den mest tekniska men jag klarar mig ju!
Nu har jag i alla fall laddat ner Twilight och tänkte att ja skulle kolla på den ikväll med Tomas om han vill, han har i och för sig redan sett den men han kanske vill se igen. Alla säger ju att den är så bra så jag måste ju se vad den går för!

Nu ska jag väl kanske försöka plugga lite till då...eller så lägger jag mig och tar en powernap eller nåt...haha

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjenare! Om du vill ha fler besökare till din sida helt gratis kolla in här:



http://www.viraltrafik.se/?Miaa

2009-01-07 @ 14:53:38
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0