Skola imorrn igen

Imorrn har jag seminarium kl 9, och jag är så osugen. Därefter har jag och Daniel bestämt att vi ska plugga och det är ju bra eftersom jag inte lyckas få så mycket gjort på egen hand... Men lite tråkigt är det att terminen snart tar slut, har ingen aning om hur nästa kurs blir och inte heller kursarna. Jag tycker ändå att Historia A har varit en bra termin med bra kursare och intressanta delkurser.
 



Men mest kul har det varit för att jag och Magda har suttit och flummat igenom dom flesta föreläsningar...det hade inte alls vart lika roligt utan dig! Här sitter vi och testar hennes nya kamera medans föreläsaren i alldeles för stor kavaj pratar om de absoluta staterna...vi tyckte kameran var intressantare!

Kommentarer
Postat av: Mia

jo du trycker upp länken jag skickade, sen ska du trycka upp de länkarna som finns där och skriva in koderna som kommer upp efter 15 sekunder och så, det är bara följa det som står att du ska göra, sen skickar du vidare länken!

2009-01-07 @ 19:10:37
URL: http://luntan.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

nej!! ja jag är jätterädd varje gång jag ser henne korsa gatan... det kan ju gå så fort!

förstår att du saknar din kissemisse nåt otroligt, dom är ju ovärderliga de smådjuren!



kram

2009-01-07 @ 22:25:50
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0